7 Klasse Brattås skole 09






























Tiden her på Brattås har vært veldig fin. Årene har gått fort ,med masse oppturer og nedturer. Alle sammen kommer nok til å savne skolen og lærerene. Vi har hatt det veldig koselig her , men det blir veldig bra å komme seg til Borgheim ( u-skolen) og prøve noe nytt . Samholdet i klassen er sjeldent du finner . Vi takker for 7 fine år her på Brattås skole med med Espen , Elin , Asbjørn,Ketil,Kristin, Vegard Pedersen , Ingrid, Jeanette, Knut, Randi, Anne Gro , Anita og andre vikarer vi har hatt .

Et av bildene er lagt ut på Foto.no http://foto.no/cgi-bin/bilder/vis_bilde.cgi?id=465507



Takk for at jeg fikk lov til å fotografere dere, utrolig flotte ungdommer å samarbeid med!


Kommentarer

  1. Når jeg ser alle de flotte skolebildene dinne her klarer jeg ikke å la være å tenke på hva slags bilder av min sønn har jeg fått servert de siste fem årene fra skolefotografering..Triste greier som lukter dårlig tid og penger..Håper du forsette med det du gjør ,at du får flere oppdrag og at du på den måten presser nivået opp..
    Hilsen Sid Prinos

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg