portrett




























Kommentarer

  1. Ååå for en fantastisk serie! Her er det noe spesielt med hvert ett bilde! Nr 1 er jo til å gråte av. tenl om vi kunne fått et sånt bilde av barnet vårt på skolen i stedenfor de fæle falske cheesee bildene vi får år etter år!Rørende bilde med fantastisk spesiel flott vinkling!
    Kjenner jeg får tårer i øynene av nr 2 og 3, nr 2 så sårt et blikk med tårevåte kinn, nr 3,..åå hvem har vel ikke som mor eller far kjent den følelsen man får når det lille nyfødt barnet stikkes og påføres smerte, den aller første smerte i et langt liv kansje....
    Nr 4 er jo bare hærlig flott! Morsomt fortellende og nydeligt fremstilt med speilinger i den STORE pipa. Nydelig komponert!
    De to siste er for meg fulle av følelser, lurer veldig på hva hun tenker på,..disse er sterke flotte portretter i mine øyne og oppnår å sette fantastien min i sving på samme måte som med den lille gråtende jenta. FOR EN SERIE!!!!Gratulere, noe av det beste jeg har sett på lenge!!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Å gurimalla, så mye fortelling i hvert bilde her, frustrasjon, ulykkelighet, smerte, galskap, frykt og fortvilelse. Du verden du formidler, utrolig gode bilder du har tatt her, jeg er så imponert :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg